چطور میشه با ماشين تراش جاي خار (keyway) ايجاد کرد جای خار جای کلید keyway
ساخت و تولید Manufacturing and Production
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

پویان
ساعت12:17---5 آذر 1395
با سلام و خسته نباشید خدمت مهندس عزیز تشکر ویژه میکنم به خاطر مطالب بسیار عالی که زحمتشو شما کشیدید و در اختیار ما گذاشتید.مرسی

حامد
ساعت11:41---15 ارديبهشت 1393
سلام علی آقا

من امروز که وبلاگ شما رو دیدم بسیار خوشحال شدم که فردی مثل شما پیدا میشه که مطالب بسیار جالب و اموزنده ای تا این حد رو برای عموم قرار میده.

در مورد این مطلب هم باید یه چیزی رو عرض کنم که تو این فیلم نمایش داده نشده که به نظر من قسمت اصلی این کار محسوب میشه.

فیکس کردن سه نظام !

برای این کار دو کار ضروری هستش.

1. باز کردن یکی از چهار پیچ پشتی سه نظام تا حدی که کاملا به قسمت پشتی بچسبه.

2.خلاص کردن سه نظام از دوران

خود بنده با این روش سه شیار خارجی با زاویه 120 درآوردم(با کمک سه فک که زاویه 120 داره)

امیدوارم این رو هم اضافه کنید تا کاربرا دقیقا روش کار رو متوجه بشن.

خیلی ممنون
پاسخ:سلام آقا حامد عزیز ممنون مهندس لطف کردی که هم مطلب رو دیدی و هم نظر گذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی شهروی - ali shahroy
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
این سایت را حمایت می کنم
این سایت را حمایت می کنم